Je Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Veelgestelde Vragen (FAQ) 

Algemeen 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als je onze handgemaakte producten op werkdagen voor 14.00 uur besteld, dan word het dezelfde werkdag nog verzonden. Bestellingen na 14.00 uur worden de eerstvolgende werkdag verzonden. 

Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja, dat kan. Kies bij het afronden van je bestelling voor “Ophalen bij de winkelier.” Je ontvangt een e-mail om een afspraak te maken. 

Kan mijn bestelling als cadeau worden ingepakt?
Ja, iedere bestelling wordt standaard feestelijk ingepakt. Heb je specifieke wensen? Vermeld deze dan bij de opmerkingen tijdens het bestellen. 

Ik wil iets aanpassen of toevoegen aan mijn bestelling, kan dat?
Ja, als je dezelfde dag contact opneemt via e-mail of WhatsApp. Plaats een nieuwe bestelling en kies voor “Ophalen bij de winkelier” om dubbele verzendkosten te voorkomen. 

 

Speenkoord en Bijtring 

Wat is een speenkoord?
Een speenkoord is een accessoire houdt de speen van je baby veilig en binnen handbereik. Het is geen babyspeelgoed of bijtspeeltje. 

Wat is een bijtring?
Een bijtring verzacht pijnlijk tandvlees bij doorkomende tandjes en stimuleert de fijne motoriek van je baby. 

Kan ik een speenkoord of bijtring personaliseren?
Ja, dat kan. Vul de naam in bij je bestelling of neem contact op via e-mail. Bij langere namen passen we het ontwerp aan om de veiligheid te garanderen. 

Hoe maak ik het speenkoord of de bijtring schoon?
Gebruik een vochtig doekje. Maak ze niet schoon onder de kraan om schimmelvorming te voorkomen. 

Kan mijn baby met een speenkoord of bijtring slapen?
Nee, dit wordt afgeraden vanwege verstikkingsgevaar. 

 

Veiligheid 

Zijn de producten veilig?
Ja, al onze speenkoorden en bijtringen voldoen aan Europese normen (NEN 12586 en EN71). Controleer de producten regelmatig op beschadigingen en gebruik ze altijd onder toezicht van een volwassene. 

Wat moet ik doen bij beschadigingen?
Gebruik het product niet meer en neem contact op als je twijfelt over de veiligheid. 

 

Bestellen en Verzenden 

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Controleer je spamfolder. Neem contact op via e-mail als je geen bevestiging kunt vinden. 


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen? 

Ja, dat kan! Tijdens het afrekenen in het winkelmandje kun je eenvoudig een alternatief afleveradres opgeven. 

Kan ik mijn bestelling rechtstreeks naar de kersverse ouders sturen? 

Zeker weten! Je kunt het kraamcadeau of brievenbuscadeau direct naar de kersverse ouders laten verzenden. Het factuur wordt nooit meegestuurd deze ontvang je altijd via de mail. 

Kan ik een kaartje meesturen? 

Ja, dat is mogelijk. Vermeld de tekst voor het kaartje bij de opmerkingen tijdens het bestellen, en wij zorgen ervoor dat het kaartje met jouw persoonlijke boodschap wordt meegestuurd. 

 

Wat zijn de verzendkosten? 

  • Brievenbuspakket: €4,25 
  • Pakketpost: €5,95 (beide inclusief track & trace)
    Voor buitenlandse verzendingen gelden andere tarieven. 

 

Meer informatie over speenkoorden en bijtringen 

Wil je meer weten over de veiligheid, specificaties of gebruik van onze speenkoorden en bijtringen? Bekijk onze uitgebreide gids of neem contact met ons op via info@baby-kidsvilla.nl. 

 

Wil je iets anders weten?
Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact op via e-mail, WhatsApp of sociale media. Wij helpen je graag verder! 

 

× Hoe kan ik je helpen?